Mä olen niiiiiiiiin iloinen, kun "Lennu" on taas oma itsensä, aivan mahoton!!!!!! Kevään tuleminen on pistänyt sen hormoonit hyrrämään ja se on taas ylivilkas pikku termiitti Nauru!!!! Ulkoilllessa pitää levitellä omia hajujaan niin, että siinä risut ja männynkävyt saa kyytiä. "Piiparinen" siis Otto on välillä roskien ja mullan peitossa, kun ei omilta haisteluilta ennätä siirtyä pois tieltä, jos en kerkee sitä pois vetäisemään.

 

Lenni koettaa tuon tuostaan alistaa "Piiparista" astumalla.  Välillä se purkaa lemmenkipeyttään ja sekstailee oman pehmotikrun kanssa jos ei ole Ottoa jypyttämässä, hmmm.... Lenni "höyhentää"  Ottoa tuon tuostaan. Välillä olen joutunut antamaan rauhoittavan vesisuhauksen vesisuihkepullosta, jos riehuminen menee vähän yli.

Koetin tässä yks päivä tehdä rentoutuksen cd:n avulla,vaan eihän siitä mitään tullut. Lenni oli sitä mieltä Oton nukkuessa rauhassa,että nyt pitää leikkiä sen kanssa. Lenni kantelin jos jonkinmoista lelua mun luo ja ravisteli niitä, että "äippä" etkö nyt nää ala hietellä mulle näitä. No koetin olla välittämättä Lennistä. Vaan Lennipä ajatteli että jos muu ei auta niin kiipeen mun päälle lelu suussa. Ja siihempä loppui rentoutus cd:n kuunteleminen Nauru.

 

 Lennillä kun on tänään huilipäivä johtuen aamulla kaiman tekemästä hieronnosta, niin kohta lähdemme "Piiparisen" kanssa viettämään yhdessä laatuaikaa ulos ja nauttimaan keväästä. Illalla on meidän kesän omatoimiryhmän aloituspalaveri jossa suunnitellemme kesän treeniohjelmaa. Ihan huippua päästä taas "kesälaitumille" ulos treenamaan!!!!!

Kirjoittelin tuonne sivulaatikkoon meidän suunnitelmia ensi kesän osalle. Pitää kysyä Hannaa, Ullaa tai Pirkkoa, jos heiltä saisi apua Oton handlaamiseen näyttelyissä joihin en itse pääse samaan aikaan olevien kisojen vuoksi.