Kello on puol kymmenen, mutta pitää tehdä pieni selostus tämän päivän ekoista mölli kisoista. Luokassa oli 3 mölli kisaajaa ja me oltiin ekat. Radalla oli muutama kikkinen kohta, mutta ei mikään vaikea rata. Mun päässä vain soi ajatus voi vitsi me ollan ekat, me ollan ekat....Ja se kyllä huomasi Lenni ja kaikki muut paikalla olleet, kun aloittettiin. Jännitin!!!! Lenni karkasi aloituksessa ja mun pasmat olikin sitten sekaisin. Aloitettiin uudelleen ja siinä vaiheessa tuntui, kun törmäsin esteen siivekkeeseen ja pudotin riman, että voi EIIIIII!!!!!  Teki kyllä mieli polkea jalkaa ja  päästää muutama ärräpää, vaan empä kuitenkaan tehnyt. Kun ei se mitään ois auttanut ja noi ärräpäät ei kuulu agilityyn. Tuloksena oli aika 132.10 min ja 10 virhepistettä kontaktien palkkauksesta, 1 kielto ja 8 X HYLLLY. Yhteistulos 135 virhepistettä ja viimeinen sija 3.

 

Kun vien Lenniä autolle, oli mulla naurussa pitelemistä. En viitsinyt nauraa itselleni ennen kuin autolla, jotteivat ihan pöpiksi luule. Mua huvitti siiiiiiiiiiiis niin paljon toi oma jännitys ja mokeltaminen. Onneksi huumori riittää itselle nauramiseen Nauru heh,heh.....

 

Henna sanoi, että mitäs toi oli? En ollut yhtään oma itseni eikä Lennikään! Vastasin, että nää oli meijän ekat mölli kisat ja mua jännitti ihan sikana!!!!

 

Otettiin rata sitten uusintana ja se meni hienosti! Aloitus sujui hyvin Lenni pysyi paikoillaan. Yhtä (minun) mokaa lukuun ottamatta se meni tosi hienosti. Olin toka hypyn jälkeen Lennin edessä ja se meinasi kurvata A:lle vaan kerran topakasti sanotulla tässä sanalla se kääntyi pois A:lta ja jatkoimme radan loppuu virheittä.

 

Saarelan Essi kommentoi meidän suorituksia ja sanoi, että olipa radoilla ero kuin yöllä ja päivällä. Toinenhan meni tosi hienosti. Jep!!!!

 

Olen tosi tyytyväinen, että uskalsin vihdoin lähteä näihin mölli kisoihin. Kisaamistahan ei opi, kuin kisaamalla ja möllit on hyvä paikka harjoitella sitä. Kuvattiin Jaanan videokameralla molempien suoritukset. Pitää pyytää Jaanalta jos hän polttais mulle meidän molemmat radat. Pakko saada muistoksi, toi eka mokellusrata, jota voi katella myöhemmin ja taas nauraa itselleni.

 

Kaikkea muutakin on tässä touhuiltu, mutta kirjoittelen niistä sitten johka tässä ehdin. Huomenna Sorsikseen taas omiin treeneihin. Kiva, kiva!!!!