Tässä pika selostus eilisistä kisoista. Saatiin suomen neljäs kisaava tipsu suomen kartalle. Eka ja toka radoilla jotka oli agiratoja tuomarina oli Risse Koponen. Eka radalta "hylly" koska Lenni tuli A:n kontaktin alas ottamatta kontaktia. Siispä Lenni syliin ja posituimme radalta. Tästä olen tosi ylpeä itsestäni olisi ollut suuri houkutus jatkaa rataa ja otta vitonen. Vaan olin jo kotona aijemmin päätänyt, että jos kontaktit epäonnistuu radan suoritus loppuu siihen. Ollaan tehty iso työ, opetellessa 2 on, 2 off periaattella kontakteja ja niistä ei luisteta edes kisoissa.

 

Toisella radalla yksi virhe, sössin kepeille viennin. En antanut Lennille tilaa, oli sen edessä ja siitä paukahti vitonen ja sijoitus 10:s.

 

Viimeinen rata oli hyppyrata ja tuomarina Marja Lahikainen. Rataan tutustuttaessa ajattelin että aikamoista kieputusta. Mitenkähän muistan radan? Keskityin ja tein mielikuva harjoitusta radan reunalla, koska me oltiin toiseksi viimeisiä niin aikaa oli. Ulla lupasi kävelyttää, mut Varkauden portille jos, nyt en anna Lennille tilaa hakea keppejä itse Nauru!!!! Tuloksena NOLLA RATA ja viides sija!!!!! Vaikkakin yli ajalla 1 sek ja 30 sadasosa sek. Ja kaikki oli mun juoksu vaudista kiinni. Videollakin huomasi, kuinka rupesin varmistelemaan keppien jälkeen ja oma juoksuvauhti muuttui "töpötteleväksi". Jenni tuli mua heti radan jälkeen halamaan ja onnitelemaan. Seuraava kommentti sitten olikin "juokse saa...na!!!!!!! (tämä on siis kannustusta, hyvässä mielessä ihan oikeesti). Jenni lupasi piiskata, mua jatkossa, sillä Lenni on vauhdikas koira, mutta se vauhti riippuu myös minusta. Täysillä eteen päin!!!!!!

 

Opin tällä reissulla ihan älyttömästi kuinka parantaa omaa ohjausta. Videolta kun omaa suoritustaan kattoo. Kyllä mä jotain osaan, mun mielestä ohjaukseni oli sujuvaa, takana leikkaukset meni tosi hienosti ja niin pois päin.

 

Eka kisat kolme rataa ja kaksi tulosta. En voi olla muuta kuin ylpeä meistä Nauru, tästä on suunta vain ylös päin!!!! Toki tuleehan niitä alamäkiäkin vastaan, mutta nyt nautin tästä hyvän olon tunteesta!!!!!

 

Mua ei jännittänyt yhtään!!!! Joka ei ollut hyvä, puutui sellainen "tappotahti", että nyt mennään per...... Pieni jännitys, kun saa adrenaliinin virtamaan ja kunnon draivin päälle. Muutamia keinoja onkin jo mielessä joita koetan sitten Maaningalla ja katotaan kuin käy. Jatkossa mennään sata lasissa, enkä varmistele. Tulee joko hyvä rata tai sitten hylly, sen näkee sitten.

Kiitos "tukihenkilö" Ullalle joka lähti vartavasten meidän mukaan ja kaikille muille seuralaisille joiden kanssa vietettin aivan mahtava päivä!!!!