Ihanaa kevät on jo niin pitkällä ja kohta päästään ulos treenaamaan !!!! Lenni kävi viikonloppuna Kiitelysvaarassa näyttelyissä siskoni Hannan kaitsemana ja Siljan esittämänä. Lenni oli ERI2 JA PU4. Mega iso kiitos siskolleni joka uhrasi koko yhden päivän vapaan Lennin huolehtimiseen, kun minä olin töissä. !!!!! Ensi kuussa korkataan sit kisakausi ja kesällä käydään joissakin näyttelyissä jos käydään. Kisaaminen on se meidän kesän pääjuttu!!!!

 

Eilen oli viikon treeni-ilta. Miira veti treenin, kun Lissu olikin kipee. Eka harjoituksessa Lennillä oli älyttömän hyvä vauhti, niin että ohjaajalle tuli sit kiire ja pientä sähellystä oli havaittavissa, mut ei se mitään. Miira taas hieman taas rauhoitteli mua ja saatiin tehtyä välillä tosi hyvää ja vaudikasta pätkää!!! Olin tosi tyytyväinen tohon pikku-ukkeliin, niin hienosti vauhdilla se toimi!!!!

Toka treeniin ei ollu hirveesti aikaa ja jotenkin se ei vaan lähteny. Ajattelin siinä aijemmin , että taitas olla parempi jättää tää pätkä tekemättä ja ottaa Lennin kanssa vaan pujottelua ja A-kontaktia muutaman kerran ja lopettaa siihen. No, pöllö minä!!! Läksin kuitenkin tekemään Lennin kanssa toka treeniä ja kun en itse ollut sinut treenin kanssa niin eihän siitä mitään tullu. Lopetettiinkin treeni kesken, kun Lennin into lopahti, kun mä en osannu.

Tästä taas lamppu sytty  jatkossa tehdäänkin niin ratatreenin osalta, että lopetaan aina siihen, kun näyttää, että Lennin haluais tehdä vielä lisää. Jotain yksittäisiä pikku juttuja voidaan loppuun ottaa, mut ei muuta. Näin jätetään molemmille into ja hyvä mieli päälle !!!! 

 

Kiitti kaverit oli tosi kivat treenit!!!!

Viikonloppuna on ajatuksena käydä katsomassa rakasta Ottoa, jos vain Tiilikaisten aikatauluun sopii ja ihanan Iisan pentuja. Minullahan on ajatuksena, että kun Lennin aktiiviura agilityssa vaihtuu eläkepäiviin, niin sitten meille tulee sheltti narttu agilitykoiraksi. Sitten joskus!!!