Viime lauantaina suunnattiin nenut kohti Pieksänmäkeä Ullan ja Liisan kanssa. Ulla ja Liisa tulivat kuuntelu oppilaiksi. Ja kylläpä kannatti Pieksänmäelle lähteä!!!!! Vilanderin Pertillä oli "työvälineet" parempaan yhteistyöhön ja mä olen edelleen hyvillä mielin niistä vinkeistä!!!! Lennille haltuunotto sana täällä oli menettänyt merkityksen jo kauan aikaa sitten, mutta, mutta Peetsan neuvoilla sana sai merkityksen jo muutaman kokeilu kerran jälkeen ja yhdessä kohtaa mä jäin suu auki paikolleni seisomaan kun, se kääntyi mun luo, kun huusin "täällä" vaikka oli jo menossa väärälle esteelle. Siis wau, aivan uskomatonta!!!!! Lisäksi Peetsa antoi paljon hyviä vinkkejä ohjaukseen. Piti ihan pois lähtiessä käydä vielä erikseen kiittämässä Peetsaa, niin tyytyväinen olin kolutuksen antiin, sain juuri sen mitä olin mennyt hakemaan !!!!! Tarkoitus oli kuvata työskentelyämme, mutta Ulla uppoutui niin kuuntelemaan gurua, että unohti kuvaamisen kokonaan. Perjantaina päästäänkin kentälle sitten koettamaan Peetsan vinkkejä!!!