...ei sen ihmeämpää. Viime keskiviikkona korkattiin osaltamme uusi halli ja olipa mukava päästä taas aksaamaan. Tänään käytiin Essin tunnilla. Hyviä harjoituksia oli Essi meille valkannut. Umpi- ja avokulmat pujottelussa onnistui aikas hyvin. Hieman vielä malttia odottaa, että koira aloittaa pujoittelun, niin avot! "Maltti, kun ei oo mun valtti" lainatakseni Essin sanoja. 

Essi teki Lennin kanssa muutamia pätkiä ja WAU!!!!! Lenni tykitti Essin kanssa aivan erilailla, kun mun. Essi osasi tsempata ja vedättää Lenniä niin hyvin. Piti ihan parivaljakon työskentelystä ottaa itselle videon pätkä, jota mä olen täällä kotona ihastellut ja josta aion ottaa oppia. Keskiviikkona huristellaan sit taas harkkaamaan oman ryhmän kanssa.

Muutamia muisti sääntöjä mulle;

* pidä ääntä koko putkessa olon ajan, varsinkin lopussa (mene,mene, tule, tule ym.)

* kehu Lenniä suorituksen aikana

* käytä sen nimeä

* asenne, muista terrieri, unohda spanieli

ja eikun hauskan pittoon!!!!!!