jep, jep....sellasta vietellään nyt ja harrastaminen on tosiaan ihan harrastelua. Ihan loma kelejä tässä pukkaa ja aika kuuma on tuolla karvakaverillakin. Seuraavia kisajuttuja onkin sit tuo agirodun joukkuekisa. Sinne pitäskin lähtee tässä rekvisiittaa ostamaan. Toivottavasti silloin ois hieman vileempi ilma. Muuten jatketaan lomailua ja harrastamiseen ja kisaamiseen panostetaan sit taas oikein kunnolla, kun noi ilmat viilenee ja syksy koettaa.

Sit vähän ihan jotain muuta, kun koiraharrastamista....!!! Jo, teinityttönä vinguin äidiltä kevaria itselleni, vauhti kun on se juttu mikä mua on aina viehättänyt. Nytpä otin sit selvää paljonko toi iso A-kortti kustantaa ( jos jonkun 600 pollen hommais) ja kattelin noita kaks pyöräsien hintoja. No, ens kesään joudun tässä vielä odottelemaan, mut sit kaikki on mahdollista ja voe että mä kuivittelen jo itseni ajelemassa kesäkelissä mutkateitä. Ui-jui..... haavensa kullakin. Tää on mun ja siitä mä unelmoin!!!!! Tän tyyppisen mä haluaisin.................värillä ei oo väliä, kunhan se on musta!!!!!!