Kaikenlaistahan meille kuuluu. Lokakuussa käytiin Suskun ja terrieri tyttöjen kanssa kokeilemassa kisaamista Joensuussa. Meidän kisat meni harjuutteluks, vaan mieli jäi kuitenkin hyväksi. Sillä Lenni liikkui todella nopeaan (ja ohjaaja jäi junasta !!!) Tosi hyviä onnistuneita pätkiä.  Mä olen nyt hokassu, miten saan kropalla ohjattua Lennin oikeaan putkenpäähän vaikka edessä miten törröttäisi väärä putkensuu oikein kutsuen luokseen...jeeee!!!! Ja pujottelua voin vaan ihastella! Lenni vetää sen mun mielestä niin makeesti. Aika kummaa, miten se innostuu ihan sikana siitä, että kehun sitä voimakkaasti pujottelun ajan ja siitä se hakee jotenkin super rytmityksen!!!! Taitaa komppi olla verissä molemmilla !

 

Syksyn aikana monen ohjausjutun osalta olen saanut herätyksen, että kun teen näin niin sehän toimii!!! Siis ihania oivalluksia odotan kevääseen asti lisää. Rupeaa jo tuntumaan aika hyvälle, kun saadaan vedettyä harjoituspätkiä onnistuneesti alusta ihan loppuun asti!!!

Eiliset treenit oli täynnä onnistumisia. Yhteistyö toimi hyvin ja vauhtia piisasi. Eilen kokeilin pujottelussa puolen vaihtoa, kun olin ohjannut Lennin ensin aloittamaan pujottelun  toiselta puolelta, niin siirryin itse sitten pujottelun vastakkaiselle puolelle ja ukkohan huristi pujottelun pika, pika.  Vitsi herra osaa pujotella ihan sama minne mä itseni heitän loppuun asti singeri painaa täysillä ja se näyttää sille, ett vitsi äippä mä osan tän!!! Mun ihana tiippari herra !!!!

Vuoden vaihteen jälkeen aloitan oppisopimus opiskelun ja toivon mukaan vapaita viikonloppuja kertyy enemmän kuin yksi kuussa. Tarkoitus on siis panostaa kisaamiseen ihan kunnolla. Nyt, kun se on ollut aika vaisua.

Harrastuksen ja kaikkien muiden elämän asioiden suhteen, olen innostustunut ja täynnä toivoa. Elämän onnellisuus koostuu pienistä asioista olipa kysessä harrastus tai mikä muu tahaansa !!!!