Viime viikonloppuna käytiin Upun ja Pojun kanssa Saviskalla treenaamassa. Mulla oli päässä yks ohjaus juttu, joka sitten lopulta selvisi takanaleikkaukseksi. Bling, oonkohan mä sittenkin blondi, vaikka onkin tumma tukka ? Joskus sitä (tai siis aika usein) miettii, miten mulla voi olla niin huono kehon motoriikka, kun ei meinaa taipua millään.  Takanaleikkausta en ole juuri Lennin kanssa harrastanut, kun mulle on sanottu, että se hidastaa Lennin vauhtia. Niinpä, todella harjoitteluksi se meni, mutta sitten kun se kolahti, niin sehän alkoi sujumaan tosi hyvin. Tosin ei siihen yksi kerta riitä mä tarviin niitä satoja toistoja, jotta liike jää takaraivoon.

Lisäksi otettiin Lennin kanssa niitä kontakteja. Ja mun ongelma niissä on toi kehon nytkyminen (on ollut koko ajan). Melkein aina kroppa nytkähtää eteen päin ennen kuin sanon vapautuskäskyn "tule". Nyt mua alkoi oikein, veetuttamaan toi nytkymiseni. Ja Ulla antoi mulle "ripityksen" kropan käytöstä. Ulla sai jotain tapahtumaan tuolla mun pienessä pääkopassa, kun hän  käski mun lopettaa kiirehtimisen."Ota" käsky tarkoittaa, sitä että me molemmat pysähdytään ja ensin "tule" jonka jälkeen molemmat lähtee liikkeelle! Sittenpä otettiin "messun" jälkeen A:n kontaktit uudelleen ja jumatkekka, mulla ei ollut hösellys päällä. Odotin rauhassa, että Lennin tulee alas, vapautus käsky ja yhtä aikaa liikkelle. UUU...mikä hurmiotila !!!! Kaksi toistoa vielä ja ne meni yhtä hyvin. Tähän Ulla totesi, että nyt lopetetaan, kun ohjaaja on tehnyt kolme onnistunutta suoritusta, JEEEEE!!!!!!

Kiitos, Ulla sie oot huippu ja saat mut aina rauhottumaan, kun höselö iskee!!!

Alla pari pätkää takanaleikkauksesta. Aika pienet kaarteet Lennillä, vaikka parantamista vielä on, mutta tyytyväinen olen niihin kuitenkin ja vaikka päivä porotti täydeltä terää, helettä pukkasi, niin hienosti "tiippari" jaksoi taas kouluttaa ohjaajaansa !!!!!

Pikkupätkät saat näkyviin klikkaamalla kohtaa oikealle ja vasemmalle.

Vasemmalle

Oikeelle